کد خبر: ۶۶۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
تعداد بازدید: ۷۸۱
امیر تتلو، خواننده ی زیرزمینی که چند روز پیش با ادبیاتی تند درباره ی پوشش برخی دختران گفته بود «خب پدر […] درست لباس بپوش دیگه. گور […]. آدم عصبانی میشه» به خاطر این طرز اعتراضش عذرخواهی کرد.
تتلو: معذرت میخام گفتم پدر […]به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب،  تتلو در فایلی صوتی گفت:

– خب یک کمی تند رفتم، توی دوره ی پاکی بودم، ماه رمضون بود، تند رفتم. خواستم خودم رو به بقیه تحمیل کنم و این کار اشتباهیه. و گفتم که باید همه حجابشونو رو رعایت کنند، الان به اشتباه خودم پی بردم و می بینم که نمی تونیم بگیم که «همه باید»، چون وقتی اینو میگی و زور و بی احترامی رو اعمال می کنی صدای این همه آدم درمیاد، یا اگه هم درنیاد این همه مخالف میتونند اینو پله کنند.

– پس نتیجه این که هر عقیده ای هم داری برای خودت باشه. من خودم تتو دارم، خودم در خیلی جاها با رکابی بودم و خواهم بود در آینده که دوره ی پاکیم تموم بشه، که این به کسی ربطی نداره، خیلی از آدما میتونند اصلا بی دین باشند، یا مسلمون یا مسیحی باشند، یا هر چیزی که دوست دارند باشند و من فکر می کنم که بی آزار بودن یعنی شعار همیشگیمون، فقط به همدیگه آزار نرسونیم و تحمیل نکنیم.

– برای بار چندم عذرخواهی می کنم، نباید بی احترامی کنم، همون طور که نباید کسی منو قضاوت کنه به خاطر تتوهام و بدحجابی خودم، از این به بعد قول میدم توی بیان حرفهام بیشتر دقت کنم، چون ما هم به مرحله ای رسیدیم که نباید آتو به کسی بدیم.

– من خودم از اینجا خیلی چوب خوردم که قضاوت شدم به خاطر تتوهام، به خاطر رکابی پوشیدنم، قبول دارم که این عوض شدن یهویی من خیلی میتونه غیرقابل هضم باشه، چون ما ترکیم یهو جو میگیره، ترکها انرژیشون زیاده دیگه. و توی ماه رمضون بود و توی دوره ی پاکی بودم، خواستم یه جوری بگم که تاثیرگذار باشه ولی اشتباه بود.
اینجا می فهمیم که اشتباهه و امیر تتلو همون که امیر تتلو باشه قشنگه، یعنی که هست، همون که بگه بخنده، همون که تتو داشته باشه، همون که آزاد و رها باشه، و خواهش می کنم که نخواهیم همیگه رو عوض کنیم، چون وقتی که بخواهیم کسی رو به زور عوض کنیم تهش میشه فحش و بی احترامی؛ و میای ثواب کنی کباب میکنی.

– اینه که پس انتقاد نکنیم! هر کسی هر طوری راحته میتونه بگرده، هر کسی عقل داره، و خدا میدونه هر کسی رو هر طوری لازمه تنبیه کنه.

– من معذرت میخام، هدفم این بود که دخترای مملکتمون توی یک حریمی قرار بگیرند، و الان فهمیدم که به من ربطی نداره و امیدوارم که همه هم مثل من اشتباهاتشون رو بفهمند و درس بگیرند و در جهت سازندگی و جاری شدن عشق ازش درس بگیرند. چون میدونید که اگه از اشتباه درس بگیرید، دیگه اشتباه نیست تجربه است و میتونه پله ی موفقیت باشه.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: